torsdag, oktober 12, 2006

THEM OTHER BOYS DUNNO HOW TO ACT

Damer och herrar, katter och kanoner, forlat for att man skriver sa sallan. Men saker och ting har blivit vardag, finns inte sa himla mycket spannande att rapportera varje dag. Plus att det ar en joinad blogg, sa man sitter ju inte och filosoferar och flyter ut i massa amnen om sig sjalv.. JAJAJAJA hur som helst, vi skriver nar vi kan.

Men slut pa skitpratet, jag har VIKTIGA grejer att rapportera! Okej, lat oss ta det i proportionsordning.

1. Mami & papi ar har! Eller ja, pappa var har en helg sen drog han till Melbourne och Brisbane och kommer tillbaka imorgon. Men mami ar har och idag har vi shoppat tills planboken var tom och benen blodde. I helgen blir det Syndney Aquarium, Sydney Tower (mamma far aka med Bruschan upp, jag aker inte den hissen twice), iMax (storre och battre an Cosmonova tyyyp), Darling Steakhouse och Taronga Zoo. FULLT UPP! Mamma har varit i varan skola och kollat runt, och det var roligt att se hur vara ungdomliga och laid back larare stod upp rakt och agerade vuxet sa fort hon kom in. Och mamma ar roligaste manniskan pa jorden. Vi satt och vantade pa henne utanfor en toalett i Darling Harbour, typ 7 pa kvallen, och utanfor den toaletten stod det 13-ariga smabrudar och skrek i falsett till varandra "I'VE SEEN YOU ON MYSPACE OMG OMG OMG AAAAHAAA SOOO COOOOOOOL!!! AAAAAH" Och gapade och gapade. Vi satt dar och tittade ogillande. Sen kommer mamma ut fran toaletten, och precis nar hon gar forbi skriker dom igen om Myspace (dom skrek helt brutalt hogt), och mamma bara stannar, spanner blicken i dem och vralar tillbaka "MEN PLEASE!!!!" Sen holl smaflickorna kaften. HAHAHAHAHAHAHA. Mama is the shit.

2. Flygbiljetterna hem ar bokade! Vi kommer hem pa julafton X/ Men men, battre an inget, och alla ser till att vara hemma ok? Vi aker hem igen den 6e.

3. Schumachers motorhaveri i sondags pratar vi fortfarande om och jag kan fortfarande inte fatta det. Det forsta pa fem ar, kommer NU?

4. Det gar en kille i samma klass som Muffin och Pascha, 2nd year, som ser EXAKT ut som Jenson Button nar han har sina solglasogon pa sig. Han har redan halva inne innan han ens tagit av sig solglasogonen. Ballaballa!

5. Min tranare (som jag kommer referera till som Anthony, sager man tranare later det som jag ar en hast) ser till att jag ar i konstant smarta. Jag kommer vara anorektiker nar jag kommer hem. Eller nej. Men typ, nara.

Nu ska vi hem och kolla Good Will Hunting. Jallaaaaa, later

1 Comments:

At 9:53 em, Anonymous Anonym said...

Heja tjejer, nu ar man ater pa tysk mark och tangentbordet har fatt fnatt! Men vem bryr sig. Kan inte fatta att jag tog en liten resvaska, sag ut som en baglady nar jag akte hem, for jag kopte ju ett par skor efter att Sandra och jag sagt hejda. Men kul har det varit, mycket tack vare er.

Kramar till er och extra puss till Sandra

 

Skicka en kommentar

<< Home