lördag, oktober 28, 2006

SWEDISH REJECTS


Det var ett jakla krangel att boka flygbiljetter!! Har bara sokt merkostnadslan till flygresor for 2006 sa jag kommer inte hit igen fran Sverige i januari via csn. Sa jag tror jag SKITER i csn:s mongogrejer och bokar sjalv. Om det finns flyg vill saga.. MESSY! Men det loser sig. Jag simmar hem och det ska vara sa.

Igar var jag ute hela dagen och fikade med George och snackade skit, postade paket till syrran (Ah juste Krikon, en av presenterna ar till Carro, sa du far LOVA att ge henne den. Du fattar nog vilken det ar eftersom det ar tva typ likadana av dem). Det ar fett billigt att skicka paket harifran egentligen. 10 dollar for ett expresspaket. Jalla jalla paket



Bruschan letar efter lagenheter. Vet inte riktigt hur det gar, men det ar iaf dags att vi sarar pa oss. Jag som ar van vid 80 kvm for mig sjalv haller pa att go lite nuts i varan delade 30 kvm studio. Egentligen var det tankt att jag skulle flytta ut, men nu blev det inte sa. Hur som helst tror jag det ar halsosamt att inte spendera 100 % vaken tid tillsammans.

Har for ovrigt hittat ny favoritmusik! Gipsy Kings och DJ Zany. Lite olika andar av musikspektrumet, men OJOJOJ Gipsy Kings - A Mi Manera (deras version av Frank Sinatras My Way hahahaha) ar typ det basta som nagonsin gjorts. Alla laddar! (Speciellt Johan, du kommer alska det, svar!) Och DJ Zany - Pure far mig att springa som aldrig forr pa lopbandet. Good shit helt enkelt! "This is great a 100 % pure Colombian cocaine ladies and gentlemen, DISCO SHIT!" Haha texterna ar mycket tivelaktiga, men sa det ar det med hard house. LSD Island, Extacy fantasy, Cocaine Bar osv osv osv crazy kids.. Haha Morgan i min klass forsoker fa med mig pa nagon stor jakla technonatt inne i stan i december. "Du maste komma, skitcoolt, skitbra, DJ Zany ar dar! 9 pa kvallen till 7 pa morgonen jaa rooligt!" Man ba.. nej. Forsokte forklara for honom att jag ar en san som efter 5 ol ar trott som en tant och vill hem, och jag ar inte den som tar extacy for att orka halla sig uppe. "Musiken haller dig uppe!" Haha nej, musiken ger mig epilepsi och tvangstankar om jag lyssnar pa den i en lokal med 4000 andra som har pa sig neonklader och poppar piller. No bueno.
Kortare sagt, orka parta till hard house. (Men nu nar jag har sagt det, LADDA DJ ZANY - FEEL THE DRUMZ! JALLA)

Hela det har inlagget ar helt mongo. Det ar nog for att jag fastnade pa Saladworks och pratade med Will och drack 3 espresso. Men shit happens, tankte ga hem, dra pa mig softa brallorna och spela lite spel innan jag maste tillbaka hit till Webtopia och gora skoluppgiften. Den ar inte daligt massiv.. men rolig.

Men orkar inte ga hem an. Ar sa himla rastlos i den dar lagenheten. Jag saknar den tiden nar jag kom hem till Folkparksvagen, lagade mat i bara thaibrallor, spisade Ricky Martin pa hogsta volym och dansade salsa med mig sjalv.. det var tider det. Jag saknar Ricky Martin ocksa. Dags att blasa liv i varat passionerade forhallande igen! LA BOMBA! Alla vet ju att Ricky star for det basta textstycket i christmas song-historia ---> Ay ay ay it's christmas and I don't know what to do. Ay ay ay it's christmas and I don't have a present for you. HAHA han glomde julhandla?

Snart ska jag ga och julhandla har ju! Julklappar till alla fran Australien. SCHMUTT! Tanker dock inte forsoka ge alla Australieninspirerade grejer. Typ koalor eller bumeranger (boomerang? bomerang? bumerang?), men vi far se.

Nu maste jag faktiskt ga hem. Det kliar i benen
XXXPUSS

2 Comments:

At 7:22 fm, Anonymous Anonym said...

Du verkar klara en lång, hot night med bara kaffe, verkar det som. Det är en partydrog som heter duga! Hoppas Mickan hittar något bra, så ni får kontroll över ert bra kompis-förhållande igen.
Vi har kommit hem från Blidö och begravningen av Mormor, som var mycket fin och stämmningsfull. Släkten mådde bra och hälsar till er båda. Kramar!

 
At 6:26 fm, Anonymous Anonym said...

Mums är bäst :D, "mams burman" haha!

 

Skicka en kommentar

<< Home