fredag, oktober 06, 2006

I'M BRINGING SEXYBACK



Damer och herrar, hundar och katter ursakta att det var SA HIMLA langesen vi uppdaterade. Vi har varit daliga manniskor helt enkelt. Ska sanningen fram, sa tappade vi livsgnistan dar ett tag nar det var taskigt om cash, det brakades i klassen och lagenheten invaderades av kackerlackor, MEN NU VETNI! Nu ar vi back on track och inget stoppar oss nu! Tralalala

Sitter i skolan och har precis gjort en master copy pa min News Report, dar Bruschan ar reporter och rapporterar fran Monza. Ar HIMLA nojd. Innan vi gick till skolan imorse (och vi har inte ens class, vi ar har pa eget bevag, dra mig baklanges) var vi och gymmade eftersom det ar pa tiden att i'm bringing sexyback. Har en personlig tranare vid namn Anthony som ar skitbra och rolig och JATTELANG (2 m jag svar) och alla hans polare jobbar inom film osv etc. Dessutom kor han med mig stenhart, helt skoningslos, men vager upp det genom att skicka mig pa massageterapi hehe. Sa snart ar man lika fit och trim som man fortjanar! Och Bruschans tranare heter Nicole och ar tydligen helt brutal hon med. Hehe, det ar sa det ska vara. Gasen i botten

Imorgon kommer mamma och pappa hit!! Ska bli sa javulskt roligt att hanga med mami och papi, visa dem Darling Harbour, Circular Quay och Bondi Beach, vilka grejor! Aaaahh och sa ska jag ta mamma till Stuart, min alskade frisor, sa ska han fa gora kvinna av mamma :D Nej men lite slingor kan han val fa gora.

Annars sa har vi kopt mycket nya tv-spel sa vi haller oss hemma nar vi inte ar ute lallar eller gar pa bio eller ar pa gymmet. Och sen har vi hittat en ny filmuthyrning, precis runt varat horn (hur kunde vi missa?), som vi har bytt till. Varan tidigare lag mil bort och jag brakade som fan med dom. De var inte justa manniskor, de pastad att jag hade hyrt en Barbie film och att den var 2 veckor forsenad och att jag var skyldiga dem massa pengar, varpa jag forklarade att NEJ jag har inte hyrt en Barbiefilm jag svar jalla, men snorungen (typ 14 ar) bakom disken borjade jiddra sa vi stod och brakade ett ganska lang tag. "Men ge mig pengarna nu sa glommer vi bort det har" "NEJ JAG HAR INTE HYRT BARBIE JAG TANKER INTE GE PENGAR" och sa fram och tillbaka fram och tillbaka. Slutade med att jag bara gick darifran och nu ses vi aldrig mer. Drama i Bondi

Men jalla nu maste jag ner och klippa en reklamfilm. PUSSSSSS