fredag, september 01, 2006

SIDA UPP OCH SIDA NER

First off, GRATTIS MASSA (ok lite sent men wtf).
Second off, ja mamma sag bilderna, de ar utskrivna och sitter uppe bredvid min sang :D

Oooj vilken vecka. Vi har spelat in mitt manus "In Germany we say Auf Wiedersehen" och det gick bra om det inte vore for nagra riktiga wankers.. jag tanker inte namna nagra namn, for namn ar universiellt och kan forstas av dem nar de stalkar varan blogg. Hur som helst, regissoren gjorde inte sitt jobb och jag blev sa trott att jag inte ens kunde vara on set. Och sen var jag den som skulle klippa ihop the mess, med reflektioner av boom mikrofonen, clappern, d.o.p'n och producenten i fonstren, fel vinklar etc etc. Haha det var lite knivigt men det gick bra efter jag spegelvande 50 % av scenerna och mixtrat med ljudet i ett par timmar. De enda som gjorde fantastic job var Luci och Morgan som skadisar, Bruschan som continuity (jag blev fett imponderad) och Ji Bin som loggare haha! Oh well nu ar det over.

Och idag har jag agerat i andra ars-eleverna kortfilm tillsammans med en riktig skadis och det var, haha, roligt. Manuset ar helt otroligt daligt, men tack vare den skojiga asiaten som ska spela The Superhero Dash sa blir det nog ganska.. haha.. roande. Pa mandag och onsdag ska vi spela in resten. Sweeet.

Och nu ar min lagenhet sald.. skont, men lite sorgligt. Den lagenheten var helt underbar. Nu ar det borta.. inte for att jag hade sa mkt nytta av den har, men anda. Walla, det loser sig.

Nu ska jag hem och svida om, sen ar det beachen som galler. Nastan 30 grader idag, WAAALLAA!

3 Comments:

At 6:25 em, Anonymous Anonym said...

Vad kul att du lyckades ro det i land, trots vissa mediokra insatser. Jag ploppar över lite bilder, du far välja vad du vill trycka. Det var inte helt fel med Georg, eller hur, Grattis till en lyckad affär. Du kanske kan maila honom o tacka (realmaklarna.se). Det skulle han nog uppskatta, vi har ju tänkt nyttja honom i framtiden ocksa. Kram/Mams

 
At 6:29 em, Anonymous Anonym said...

Glömde berätta att jag ocksa har biljett till F1 pa Monza, HWOW, eller hur!/Mams

 
At 10:50 fm, Anonymous Anonym said...

fan va gött attdu e av med lägenheten, så att inte det ligger och gnager. skkriv ett mail snart med detaljer.
kolla bloggen.

robban

 

Skicka en kommentar

<< Home