söndag, september 03, 2006

IN PURE HORRRROR

Igarkvall holl jag precis pa att somna. Och da slog det mig, nagot jag egentligen haft i bakhuvudet lange, men som inte riktigt slagit till och blivit sanning i mitt stackars lilla huvud. SCHUMACHER SLUTAR NOG EFTER DENNA SASONG! :O Nar jag och Bruschan drar till Melbournes GP nasta ar, kommer jag vara dar utan min kara Micke? Kommer han valla runt i de gronskande bergen i Schweiz med sin fru och sina sma barn medan jag sitter pa en cementbank och saknar honom nagot sa fortvivlat i Melbournes stekande hetta?! AR DETTA SLUTET? Nu nar Briatore erkant att han inte kan lura till sig Kimi och McLaren mer eller mindre redan erkant att han inte ska kora for dom, da star det ju ganska klart att han ska till Ferrari. Och eftersom Massa inte visar nagot tecken pa att de inte kommer forlanga hans kontrakt, sa betyder det att Schumi ar OUT! OUT OUT OUT! HAN BLIR PENSIONAR! Var ar min pappa nar jag behover hans trygga famn som mest :( Ok ok fine det ar val pa tiden att han lagger av, men anda..

Ok, nu blev det dar mycket langre an vad jag egentligen far skriva om F1 i denna blogg, men eftersom Bruschan softly but slow borjar fastna for F1 sa tanjer jag lite pa granserna.

Men ska rapportera lite i ovrigt. Igar var det 30 grader har down under och vi tog varat pick och pack och gick ner till stranden. Jag kom pa en fantastisk ide for en kortfilm, vi hade langa utlagg om hajar och korkade surfare och vi sankte nagra Coronas pa Lamrock innan vi tog en overfull buss hem och hyrde Kill Bill vol 1 & 2. Idag ar det molnigt och vi ar mest ute och lallar. Nasta vecka borjar vi ny modul - lighting! Mycket komplicerat och full on, men det far man sta ut med.

Har lite personal business ocksa,
Mamma: Tack for alla fina bilder, skicka meeeer!
Krikon: NAR KOMMER BREVET?
Caroline: Kan inte du ocksa skicka brev och foton? Jag vill ha fran alla :) Och forresten, mitt paket med brev och fina grejer till er och Wilma skickar jag hem med mamma istallet, jag har gett upp och forsoka skicka grejer pa posten.
Johan: Hur gar det med filmen?

Som ni kanske fattar ar det alldeles for hutlost dyrt att ringa..

Det e over nuuu, men jag kommer ihag alla dagar med dig
Det e ooover nuuuuuu..

2 Comments:

At 6:38 fm, Anonymous Anonym said...

Fick ditt brev idag, det måste ha färdats med häst och vagn. Och vi påstås ha bra infrastruktur.... *suck*

Hoppas allt är bra!

/Niklas

 
At 8:25 em, Anonymous Anonym said...

men pluttis, det är ju en pågående process, skriver ju om ALLT som händer... men jag ska försöka klippa av och skicka :)

 

Skicka en kommentar

<< Home