lördag, september 09, 2006

HEAPS. HEAPS..

Oj oj oj natten till forrgar var det utegangsforbud i Sydney for att det var monsunregn och sjukt starka vindar. De som inte lyssnade pa det finns nu med pa minneslistor lite har och var. Det ar typ rensning har i Australien eller nat, folk dor hela tiden. Nagra hade blast ner i havet vid Circular Quay, nagra hade bestamt sig for att simma under utegangsforbudet och drunknade nere vid Bondi Beach, racinglegenden Brock dog efter att ha krockat med ett trad under ett lopp och sa Steve Irwin. Centralstationerna ar oversvammade och affarerna stanger for att vattnet inte ska kunna komma in. OVADER!


Annars pa agendan.. var hos min kara Stuart igar och gjorde slingor, for forsta ganden i mitt liv. Efter ett par timmars tjafs huruvuda Whitney Houston och Lindsay Lohan ar lovable eller inte, lite foils och klagande over Surry Hills var jag fin i haret och gick hem till Bruschan dar det vankades CSI-marathon. Idag ar det spray tan som galler. Haha eftersom Australien inte har nagot ozonlager ar det ju inte sa valdigt roande att sola. Har provat, men fick solutslag och lite sting, sa jag har dumpat den iden nu.

Pa onsdag ar det gig med forstaars-eleverna som gar performance pa JMC, och vi verkar bli ett stort gang som ska dra dit. Och har ar det inget javla Huset i Huddinge som galler inte, har ar det Broadway Bar mitt i city oh la la. Det blir fina grejer, och det ska mig bli ett noje att se Brody pa scen.

Och pa sooondag ar det Monza.. mamma och pappa ar redan pa plats i Italien. De ska mysa live. Pitwalk och helikoptrar. Aaaaahh jag ar sa.. GLAD for deras skull. och AVUNDSJUK for min skull. Herregud.

1 Comments:

At 11:49 fm, Anonymous Anonym said...

www.kniven.blogg.se

till dig

 

Skicka en kommentar

<< Home