söndag, september 17, 2006

CHERRYTREE AND THE OAK

Long time no see meine freundes.

Idag ar det en helt fantastiskt fin dag sa det ar jeansshortsen pa och ut pa stan. Jag blir alltid lika fortvivlad nar jag inser att stallet som gor mitt favoritkaffe ar stangda pa sondagar. Det ar de varje sondag, men jag kommer aldrig ihag det sa det slutar med ett totalt heartbreak varje gang. Men men! Det blev en watermelon crush fran Boost istallet, om ni nu ville veta hur dramatiken slutade.

Igar hyrde vi lojliga filmer och forsta sasongen av Michael Moores The Awful Truth. Filmerna var underhallande men Michael Moore var annu mer underhallande. Mycket obscen och makaber manniska, men av goda skal. Tim i varan klass hade partay igar, men vi pallade inte. Man skulle kla ut sig och grejer och sa bor han miles away, sa vi la ner den iden. Idag blir det nog ner pa stranden och strolla runt, det ar grejer det.

Snart kommer mamma och pappa ner! WOHO! Kommer blir schmutt! Men att bero pa schmutt nu maste jag springa. Appointments appointments!

1 Comments:

At 7:01 fm, Anonymous Anonym said...

Hej och puss på er, Sverige har fått en ny regering, M C Fp Kd -Alliansen gick tydligen hem! Göran P lämnar politiken i mars -07. Annars är det ganska lugnt här hemma, åker ner och möter Pappa i Hannover på onsdag och på fredag möter vi Erika, Caroline och Wilma i Stuttgard, kul va! Mormor mår för tillfället något bättre, hoppas det håller i sig ett tag till!

 

Skicka en kommentar

<< Home