torsdag, augusti 24, 2006

SO I CAN GET MY.. SAAAATISFACTION

Jaha jag pallar fasen inte skriva. Vi har for mycket att gora och jag har gjort lite avgornade val har i livet och ingen kommer gilla dom. Men anywho, det ar tunga tider i Sydney for tillfallet men oroa er inte. Efter regn kommer solsken. Eller ja, efter solsken kommer regn, hur man nu valjer att se pa livet.

Ska halsa till Mikaelas mormor ocksa, ett direkt krav fran Mikaela. Sa hej hej Berith! Hoppas Berith mar bra och att svenska sommaren haller i sig lite till. Kan for ovrigt rapportera till Berith att ditt barnbarn ar otroligt duktig pa att rita storyboards, sa du vet det.

Och nar vi anda haller pa och halsar och har oss sa vill jag saga HEJ OCH PUSS till mina systrar och min svager Frankie boy och mitt lilla godis Wilma (du, Wilma, jag har fixat varsta snygga t-shirtarna till dig, jag skickar dom med mormor sen, aight?)

Nu ska det fortsatta jobbas.. Catch u on the flipside

1 Comments:

At 10:47 em, Anonymous Anonym said...

Men mini... vad händer?

 

Skicka en kommentar

<< Home