måndag, augusti 07, 2006

NOTHING LIKE A BIT OF SEASONING

Idag startade vi en ny modul, scriptwriting, med den mest galna teachern nagonsin (ni skulle inte tro mig om jag forsokte forklara). Den forra mordarmodulen ligger bakom oss och vi ser pa framtiden med hopp. Men, allt annat ar ju tamligen ointressant om man jamfor med vad som hande igar. Button tog sin forsta F1GP vinst nagonsin, och det verkar antligen ha slappt for Honda med Barri pa P4 ocksa! Makes me HAPPY HAPPY HAPPY <3>

ALL HAIL TO JENSE!







Jag utelamnar alla detaljer om Ferraris insats. Lat oss inte tala om saken, och fokusera pa the goodies! Att bero pa goodies ska vi ga och se Brick efter study group imorgon. FRESH! LIVET LEKER! Om jag bara kunde klara bossen i Spider Man vill saga. Men an en gang, grattis Button och grattis Barri <3>


1 Comments:

At 8:48 em, Anonymous Anonym said...

Hello everybody allihopa, har Mikis vuxit fast i tv-spelskontrollen eller? Det verkar vara ett tag sedan hon rapporterade till omvärlden ;)

Vad gör man på en birthday bash? Hade ni trevligt?
Sprang förresten på Johan förra veckan, det var roligt!

Hördu mini, skicka alla dom där grejsen till mobilen, så kan jag fixa upplåsning raaaa...
PUSS!

 

Skicka en kommentar

<< Home