söndag, augusti 27, 2006

EN FILM SOM TV-SPEL

Hej alla klada.

Igarkvall var det riktigt javla skitvader sa vi stannade hemma och jobbade pa min fantastiska kortfilm "EN FILM OM TV-SPEL" (en titel i dumforklarande harmoni med 'Lady in the Water' och 'Snakes on a plane'), den ar uppe i 9 minuter nu och den blir nog riktigt bra. Bruschan tar oss igenom vad man behover och maste veta for att vara en riktig thug. Det handlar naturligtvis om GTA. Detta ar helt obundet fran skolan och ar pure entertainment, vara larare skulle doda oss om de sag kameravinklarna hahaha, sa vi haller det privat. Klippt med enkla Edit pro 11 och med val utvalt soundtrack, ska branna ut nagra kopior och skicka hem till val utvalda, sa ni far se vad Bruschan has become liksom haha.

Idag ar det sondag och ikvall ar det F1. Grattis Massa till din forsta pp. Och jag har utvecklat ett ogrundat hat mot Fisichella, vet inte varfor. Han har inte gjort nagot hemskt. Alonso ar varre, men honom hatar jag inte lika mycket. Jaja hur som helst. Heja Scuderia

Ah maste bara lanka, min kara gamle van Daniel har spelat in lite fine music, finns att avnjuta har: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=87213388

Har inget mer intelligent att saga tror jag.. Haha kan branna av mitt favoritcitat fran EN FILM OM TV-SPEL! "Sen ar det bara att slass. Och det kan ju vem som helst"

2 Comments:

At 1:29 fm, Anonymous Anonym said...

Hej Sandra, var inne o lyssna pa Buller, det lät ju skitbra, allra helst balladerna Mary's song o The Game. Vilken just sida han har lagt upp! Har ännu inte hört om nagot Monza el datum för Australien, aterkommer. KRAM/Mams

 
At 1:30 fm, Anonymous Anonym said...

Har du kollat dit mail om du kan öppna bilderna??????

 

Skicka en kommentar

<< Home