måndag, juli 24, 2006

WELCOME TO THE FAMILY

Idag ar det mandag och sondagskvallen slutade med att jag lag i min sang och gapade pa Mikaela som vagrade stanga av tv-spelet. Men till slut sa gick vi i lugn och ro till somns, for att vakna upp stelfrusen och skakandes. Det var namligen en gammal (minst hundra ar) liten sot gubbe som kom och knackade pa och mycket ursaktande och blygsamt bad oss att inte ha pa varmeaggregatet pa natterna under denna vecka. Det droppar namligen vatten fran den ner pa hans aggregat, och det gor att han inte kan sova :D Haha "I absolutely do NOT want to bother you, it's just, I have to sleep.. and it's really loud dripping! I'm really really sorry" och bla bla. Ja ba "Sjalvklart farfar". Men han skulle fixa nagot dampande pa sitt aggregat nu pa sondag sa dropparna inte skulle horas, lovade han, hahaha.

ANYWHO. Idag fortsatte modulen Studio System, och jag sager det, det ar full on. Vi maste lara oss alla sladdar, signaler, kretsar, kompatibilitet, frekvenser, router matrix osv osv. Det ar ganska spannande, men man blir yr av att ens titta pa deras vision mixers. Vi kollade pa making of The Matrix imorse och varan larare uttryckte ett vagt hat mot Keanu Reeves, med goda anledningar. Nu har iaf alla andra klasser och arskurser i skolan borjat, och det ar knokfullt. Man sag ganska sa snabbt vilka som gar audio/performance da alla sag ut som om de var hamtade fran Blink 182 eller Good Charlotte, bahaha, losers.

Lovar att lagga upp mer bilder snart (fran en rykande het efterfest pa tu man hand bland annat), och skicka foton till mami&papa, syrrorna och Robban, jag ska bara fa arslet ur vagnen. Mikaela kan ni rakna bort, hon och Godfather ar lost forever. De har vuxit ihop i en enda stor karlekssvulst. Ibland hor man avlagsna ljud fran soffan "vafan", "kolla borsalinon!", "men luca.." och sa det standiga ljudet fran avrattningarna och butiksbombningarna. Ibland spelar jag lite ocksa, men jag vill inte berova Mickan lyckan hon och Luciano Palermo har tillsammans.

Och till Niklas, kom ner nar du vill. Sjalvklart sooner the better, men du far valdigt garna tima mami ocksa.. men samtidigt. Oktober ar far, far away..
Med det sagt, lat mig bara fa gora ett stort announcement,

JAG AR GRA.. NE. JAG OCH MICKAN SKA PA AUSTRALIAN GRAND PRIX I MELBOURNE NASTA AR! HURRA FOR OSS!

Ja ar det inte fantastiskt?

1 Comments:

At 12:48 em, Anonymous Anonym said...

hahahahahaha varför har inte jag så schööna grannar??? istället måste jag stå ut med THE drama queen som kommer över och lånar socker. inte går hon heller, utan äter oss helst ur huset innan hon hittar en plats i soffan *suck*

jag kommer i september med den galna engelsmannen...det finns en risk att jag måste umgås lite med honom...han verkar lite osäker på vad fan han håller på med, men det blir nog bara härligt. iaf, god natt och god morgon....mickan, keep bugging her!

puss på er tjejer!

 

Skicka en kommentar

<< Home