söndag, juli 30, 2006

SMOOTH WEEKEND..

Jaa efter Taronga Zoo har vi inte gjort sa mycket. Eller jag har klivit upp 10 varje morgon av nagon underlig anledning, och medan Bruschan lugnt sover vidare till ett pa dan (som en klok manniska gor pa helger) ar jag sa rastlos att jag maste ut och gora stan. Hur som helst hittade jag Da Vinci Code spelet till ps2 som jag inhandlade och som vi redan har klarat. Jaha. I skrivande stund sitter den andra halvan av duon hemma och spelar GTA San Andreas, och jag ar sugen pa att joina.

Var bara tvungen att dra hit till Webtopia for att utforska Channel Ten's program guide.. och JAJJEMEN, de visar F1en. Kvallens uppstallning maste vara den goaste pa lange, forutom Raikonnen i topp, men det kan man faktiskt unna lillkillen efter alla missoden pa sistone. Sen ar det iaf Schumi, Massa och sen, hor och hapna, Button! Hur det nu gick till. Fint att se att Fry gor nagonting ratt (men ge honom kicken anyway) och Alonso ar anda nere pa sjunde, hehehehe. Hoppas han hade lite bransle ocksa. Hehehehehehe. Hehe

En annan grej, vara sidor pa photobucket ar numer losenordsskyddade, och losenordet ar: australien. Nu vet ni det, och det ar mest for att det inte ar sa harligt att publikt lagga ut bilder pa efterfester och dylikt, hehe, de ar till for your eyes only.

Det var nog allt. Jag avslutar med ett fint citat
"Det ar nagra idioter som star pa balkongen och pratar morse med mig mittemot. Vilka idioter! Tva snabba.. tva snabba.. Haha vilka puckon" Sen kom jag pa att de tar kort pa varandra med blixt. Who's the pucko.

4 Comments:

At 7:47 em, Blogger Federico Perazzoni said...

Interesting....

:-)

 
At 4:52 fm, Anonymous Anonym said...

Ja du Sandra, det gick ju vägen igen. Nu far Schumi ligga i sa han hinner i kapp, 11 points är ju inte sa mycket! Och Button 4:a, vilken helg. Som du vet hade vi det bra i Montenegro, men det hade varit ännu roligare om du kunnat vara med, det vet du! Pa lördag drar vi till Sverige! Puh vad vi ligger i! Puss pa dig

 
At 12:03 fm, Anonymous Anonym said...

Tjena Mini-syrran!
Kan bara hålla med mamma - vi saknade dig otroligt mycket och det hade verkligen varit roligt om du varit med! Men det var "lite" najs ändå... Jo, som du nog förstår, hade vi det hur bra som helst! =)
Nu har vi återgått till vardagliga sysslor igen och gör det vi brukar, typ. Alltså Frank jobbar med huset. Han, Ove och Niklas lägger takpannor idag.
Själv har jag varit med Wilma på BVC idag, 5690 g och 59 cm. I övrigt försöker jag underhålla henne mest hela tiden och däremellan tvättar jag och färgar håret. Vilket gör att den här dagen bara sprang iväg. Men vad gör det egentligen? Jag har ju all tid i världen! Lyckas nästan glömma att jag faktiskt har ledigt på heltid nu... ;) Man har det nog rätt bra ändå!
Hälsa Mickan och grattiskrama i efterskott från oss. Pussar på dig också förstås! Caroline

 
At 10:09 em, Anonymous Anonym said...

Ja, troligen sa det ar

 

Skicka en kommentar

<< Home