måndag, juli 10, 2006

REALISTIC PATH

Hej mina vanner och alla glada

Sitter i skolan och har precis avslutat varan forsta assignment! En uppsats om realistic career paths osv, och sen bar det hemat for lite pluggande. Kanske lite mer filmkollande ocksa. Som sanna filmstudenter vi ar kollar vi minst en film om dagen, och hela lagenheten borjar fyllas av filmaffischer och ta mig fan, vi utvecklas till ena riktiga nerrrrds!

Det ar riktigt go stamning i klassen och vi har redan borjat planera kommande pubkvallar och hang outs, hur sweet som helst. Har skaffat mig en ny lillebror ocksa, och jag ar hans exemplariska fadder, hahaha. To be continued typ.

Ja herregudars, Italien vann VM och det var sanna mina ord FINE att fransoserna inte tog hem det. Ar lite smaspand pa hur det ska ga med Juventus, for att inte tala om Ferraris nya framfart samt Renault och Alonsos (temporare?) avstanning.. HEHE det ar spannande inom sporten! Fast pa australiensk skit-tv gar det ju mer eller mindre bara rugby X( Mikaela forsoker intala mig att vi borde satta oss in i det for att kunna uppskatta 50% av tv-utbudet och hon har en poang.. men hur ska det ga till? To be continued..

Imorgon har vi prov, hehe, det ska bli spannande. Men vi har varit vakna och fresh pa lektionerna och pennan har skrivit sa det brunnit, sa det borde inte vara nagot storre problem. To be continued..

5 Comments:

At 8:12 em, Anonymous Anonym said...

grymt. ja jag förstår att det kan va slitet med lånad bandbredd och betaltid på internet cafeer.
bara det e lugnt för er så tycker jag att comments-kanalen på denna blogg e grymt bra.
erik och samuel(kanske johan ska till arvika i helgen och supa som djur, fast johan verkar avskräckt.) men annars verkar det som vi har likvärdigt tempo ni och vi. hehe. lite illa för oss eftersom vi e hemma och jobbar samtidigt, hehe.

lägenheten såg nice ut och det e klart att jag kommer. jag ska spara hela året för bara det. ingen flytt för mig inte. (samuel blir smart utkastad när hans föreldrar flyttar från huset till lägenhet, och han tänkte ta erik med sig, och johan kollar efter boende på lidingö)
jo sommaren är bra men det e skumt utan dig. mycket skumt.
vem e lillbrorsan?
skönt att klassen e bra. så ska det va.

hörs sen.

 
At 9:49 fm, Blogger Sandra said...

Ja kommenteringen ager! Det ar gott att kommunicera har. da kan du bade lasa vad vi gor och sen kommunicera X)

hahaha att aka till arvika med feffe och samme maste vara ett riktigt aventyr. lar ju inte se mkt av dom iaf..

nej det ar bra! bo hemma, sug ut dina foraldrar och bara spaaaara! det blir GRYMT nar du kommer, kan fan knappt vanta.

haha lillebrorsan ar en 16-arig kille som gar i klassen, hur grym som helst. han har precis slutat roka maja, sa jag ar hans fadder och ser till att han haller sig borta fran skiten.

nar borjar du skolan? ar du nervis eller?

 
At 10:29 fm, Anonymous Anonym said...

åh spexigt

 
At 3:13 fm, Anonymous Anonym said...

Lycka till med provet i morgon, det är kul att följa er lite i hasorna. Snacka om det var kul att uppleva VM-finalen pa plats, vi hade suverän uppbackning hela helgen! Kram, Mamma Burman

 
At 8:16 em, Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home