söndag, juli 02, 2006

FUCKIN'ELL!

Jaa det ar sannerligen ett ledset hostel idag. Forutom de ackliga fransyskorna som ranner runt och gapar. Fotbollen har delat upp hostlet ganska sa bra, aven om folk allierar. T.ex, engelsmannen och svenskarna ar mates, och vi hatar fransmannen. Tyskarna och hollandarna ar i kooperation, och de hatar italienarna. Osv osv. Det ar valdigt spannande.

Ja bade England och Brazil ar ute ur VM och idag ar lite av en svart dag. Nej forresten, det ar fan en bra dag!! For imorgon flyttar vi ifran Funk Hooouse! Hohoho ska bli skoooont, slippa duscha med 5 andra, slippa sitta och lyssna pa hur folk fyllespyr nar man bara vill take a leak, ingen staderska som kommer in 12:00 varje dag och djupt suckar at hur full varan papperskorg ar varje morgon. Men det kommer heller inte finnas nagot Roof Top Garden hos oss i Bondi dar det alltid sitter nagon du kan snacka med. Fast det gor inget, jag orkar inte svara pa "Where u from? Where in Australia have u been? How long u've been in Sydney? Studying what?" BLAAAA exakt samma mall sa fort man traffar nagon.

Mickan ligger fortfarande och sover men jag tror hon blir frisk snart. Eller ja, det hoppas jag verkligen, for blir hon inte bra i magen snart kommer jag do..

Nu ska jag ringa Simon Bruner och kolla vilken tid vi ska flytta in imorgon. Blir ju lite korigt med bade skolstart, utcheckning fran hostlet och sa inflyttning i Bondi. det ska bli COOL!

3 Comments:

At 6:36 em, Anonymous Anonym said...

hwy sandra. nu har det varit klackarna i taket hela natten och vi gick och la oss för två timmar sen för attnu va uppe igen för att städa kulturhuset.
det gick grymt bra igår förutom att det komm lite mindre folk än tänkt pga den sorgsna förlusten.

skönt att det e nu det händer! lya!




saknardig

 
At 10:16 em, Blogger Sandra said...

Heya Bobcat!

Fan vad bra att det gick bra! Aaaaaahhh jag hade velat vara dar! Och jag sag spreadet SvD.. Det var ju iof mer om Samuel an om vidvinkel, men det var coolt X)

SAKNAR DIG!! PUSS

 
At 9:30 em, Anonymous Anonym said...

du har alldeless rätt om svd men dom flesta sura miner e nästan borta efter helgen.

ja det är er stora moving-day och jag hoppas det funkar bra med det. hör av dig sen om det.

saknar dig me
xxx
bobcat

 

Skicka en kommentar

<< Home