lördag, juli 15, 2006

BRILLIANT!

Igar var det ingen som orkade ut och sanka lite bira, sa vi gick pa bio igen istallet. Vi sag Superman Returns, och den var sa javla usel att jag gick ut och tog en promenad och en cigg och atervanda i slutet, nar all action var som mest tvistad. Sa ett varmt tips, se INTE Superman returns.

Idag blir det nog Family Guy maraton hemma hos oss, se om jag once and for all fastnar for det. Ben blev helt fortvivlad nar jag sa att jag inte gillade serien, och slangde ett par sasonger pa mig och sa att om jag inte gillar det efter att ha sett dem, sa ar jag nog dum i huvudet. Sa vi far val hoppas pa det basta.

OCH GODA NYHETER MINA VANNER! F1 GP FRANCE GAR PA CHANNEL TEN! OCH DEN KANALEN INGAR I FREE-TO-AIR-UTBUDET = VI HAR CHANNEL TEN!! JAG KAN SE PA LOPPET! :D :D :D Herregud jag har inte sett ett lopp pa ar och dagar. De loppen som varit medan vi har varit har nere har varit USA och Kanada, och det har resulterat i typ 14 timmars tidsskillnad, vilket i sin tur resulterar i att de SKITER I ATT VISA DEM! Gode gudars, javla australienare. Men hur som helst, nu visar dem, och det gar 22:30, sa jag behover inte vara vaken hela natten heller! Och som om inte det skulle vara nog sa har Montoya fatt sparken fran McLaren! HAHAHAHA! I'm a happy happy woman.

Och herregud, mitt ess har ju for fan en blogg han med! Det hade jag missat men nu ar jag med: http://www.garphult.com/ ar iaf adressen. Go there.

Idag regnar det som fasen och jag ska bara springa forbi Coles och kopa brod och lite sant innan jag gar hem och svider om till myskostymen, och inte visar mitt face utanfor dorren forran skolan borjar igen pa mandag.

Det fungerar for ovrigt skitbra att bo med Mickan, inte for att nan tvivlade pa just det kanske, men det ar helt ok att bo i en studio med en annan manniska. Jag trodde jag skulle fa krupp direkt eftersom jag ar van att bo helt ensam, men Mickan ar en san liten angel som kommer hem med mitt favoritschampoo som jag hade jatteproblem med att hitta har, i en liten rosa pase. Och sa ser vi till att ge varandra privacy nar det behovs. Och sa har vi redan brakat en gang, sa det ar bortas fran schemat redan X)

Och till min lilla alskade finaste basta systerdotter Wilma: Det kommer varldens finaste troja och foton till dig pa posten snart! Och se till att vara snall mot din pappa. Och gor inget roligt forran jag kommer hem (till jul formodligen), typ lara dig saga nat eller nat sant. Aight?

Just det, det har jag glomt att saga. Vi kommer nog hem till jul och nyar. Eeeexellent..

1 Comments:

At 2:16 fm, Anonymous Anonym said...

KOM HEM!!!! =D

Btw, har du fått tidningen än Sandra?

 

Skicka en kommentar

<< Home