lördag, juli 01, 2006

BECOMING WHO WE ARE

Igar var vi pa the Empire, festade loss lite och kollade Tyskland - Argentina. Jag hejade naturligtvis pa Argentina och jag var den enda i blavitrandig troja, bland 50 krigsmalade tyskar. Men de var valdigt trevliga och jag hade stod fran alla engelsman och australienare som var dar ocksa. Kande mig som ett riktigt charity case haha. Men Argentina forlorade pa straffar och det var javligt surt.. Borjar bli less pa Tyskland.

Mickan har gatt och blivit krasslig och ligger och hostar sa hon kraks. Men hon har handlat pa sig mediciner som heter duga, sa jag hoppas verkligen hon ar frisk till skolan borjar.

Annars har det inte hant sa mycket faktiskt. Mest softat. Ikvall blir det England - Portugal pa The Gaff med alla engelsman, det lar bli spannande. Javlar i min lilla lada om de inte vinner, da blir det ett gratande hostel dagarna framover. Fast vi flyttar ju till varat crib snart! Sa javla grymt.

Nu ska vi nog duscha och gora oss fresh.

2 Comments:

At 8:11 em, Anonymous Anonym said...

Tjena sandra och mickan!
fan va soft det låter! jag vill också flytta från det här jävla skitlandet. urk!

I digs teh new blogshizzle..
im scaared mocca bear.
ikväll smäller det.

 
At 10:17 em, Blogger Sandra said...

HEY FEFFE

Coolt att Feffe foljer bloggen, da blir man lite stolt som mamma. Mmmh sa fort vi blir friska kommer vi ha the time of our lives igen, och imorgon blire plugg.. SCARY!

Saknar dig

 

Skicka en kommentar

<< Home