tisdag, juli 18, 2006

AMAGAAAD

Jaha. Det har sporegnat som ute baljan har i Sydney idag och det resulterade i kaos. Sjoar overallt, overlastade bussar, sprangfyllda tunnelbanor samt massiva forseningar, sura manniskor overallt och sa vidare. Vi kom 10 min for sent till skolan for att tunnelbanan var helt fucked, men guess what det gjorde ingenting, for lararen har fortfarande inte kommit.. en timma in pa lektionen. Folk sitter och kollar South Park, bloggar, jag och Mickan har introducerat folk till svensk hip hop (Snook, Promoe, Timbuktu och Petter gick hem och fangade deras hjartan haha) och alla ranner runt och muttrar om att de kunde sovit en timme till.

MEN MEN, shit happens och jag tycker det ar ganska soft att sitta har och blogga. Imorgon har vi prov pa elektronik, och vi har redan gatt igenom allt vi behover, sa ikvall blir det nasan ner i anteckningsblocket och mata in alla underbara formler och fargkoder. Ich liebe elektronik!

Igar var vi hemma hos Suriyan igen och softade med Ben, kollade pa Saw och kakade finmiddag. Sen gick vi hem och jag producerade mitt livs snyggaste kortfilm. Om Mikaela. "This is an authentic story drawn from real life.." haha no shit "This is the story of.." haha draaama.. "MIKAELA ELFVING, BRUSCHAN" och herregud, vilken grafik! VILKET SOUNDTRACK! Jag menar allvar. Ni ska allt fa se.

Varat produktionsbolag borjar ta fast form nu, vi bara sprutar ut filmer. Vi behover bara lite juste marknadsforing och distribution, sen ar det top class.
DOWNTOWN BRIGADE PRODUCTIONS!

Men mina vanner, allt ar inte bara frid och frojd. Det finns ett stort svart, helvetiskt moln pa himlen. Dagen vi alla har fruktat har nu slutligen kommit, situationen vi aldrig ville hamna i har uppstatt och vi kommer aldrig kunna fylla halet i vara bultande Sverigehjartan.

TACK FOR DEN HAR TIDEN, HENKE



MAY HAPPINESS BE WITH YOU
AND FOREVER SHINE UPON YOUR PATH