onsdag, juli 05, 2006

ALLIHOPA EVERYBODY

Hoh, sitter i skolan. Det ar fina fisken har och vi laser just nu om rules and regulations gallande anstallda inom filmindustrin. Typ facket och sant. Javligt intressant vilka rattigheter man har alltsa. Och alla levels of payment, haha shit. Klassen ar underbar med manga unikum och teorilararen Michael ar en riktig filmnord som ranner runt med Iggy Popskjorta. Vara tva andra larare (vi har sammanlagt tre, en teorilarare och tva practical) ar tva Billabongkillar som jobbat inom film ett bra tag, men ar anda typ 25-30, hur softa som helst, och riktigt bra.

Det ar juste stamning och jag tankte ta mig en promenad ner till 7 Eleven och kopa mig nagot roligt. Typ en kopp kaffe.

Lagenheten ar sweet, vi tanke inreda den i helgen! Det ar ett riktigt crib och vi trivs hur bra som helst. Jag tanke presentera varat schema har nedanfor, sa ni har koll pa oss..

Monday: 09:00-12:00
Tuesday: 09:00-17:00
Wednesday: 09:00-17:00
Thursday: 09:00-12:00

SWEET!

3 Comments:

At 8:35 em, Anonymous Anonym said...

Hallå,

Sydney verkar ju vara drömmen, men ge oss bilder! Jag är asnyfiken.
/Samuel

 
At 9:27 em, Blogger Sandra said...

Men älskade Samme.. PHOTOBUCKET! Adressen finns under rubriken..

 
At 10:37 em, Anonymous Anonym said...

låter ju perfa. men stackars mickan. ja men tur att hon inte kuggas.
läser ni n´ågra mail föresten? fast jag tror jag ska börja skriva handskrivet nu. hehe. långt och oläsbart.
lägg upp lite bilder på ert crib eller kommer det på mtv?
"- ehh yeah this is the bedroom and its here I realy operate, hehe."
xxx
bobcat

 

Skicka en kommentar

<< Home