tisdag, juni 27, 2006

RIDE FROM HELL

Ja javlar mina vanner. Det har hant mycket sedan yours truly skrev nat sist. Till att borja med sa sa jag ju att "nu jaklar ska vi bara softa, ingen mer fest" osv osv, det slutade anda med att jag, Martin & Paul stod pa dansgolvet och skakade booties till "Love Generation". Gled hem (over gatan) vid fem pa morgonen och var tvungen att slapa mig upp tidigt da jag och Mickan hade dejt med en svensk som ska ga samma kurs som oss pa JMC. Vi slapade med oss Martin ocksa, eftersom han ar dorrvakt och kan sla ner om det skulle visa sig vara en ful liten jakel.



Det visade sig vara en kille i cowboyboots och jattelangt har som vagrade prata svenska, utan konverserade med oss pa engelska. Mycket weird och egendomligt, men fine. Vi gick till Sydney Tower och tog hissen upp, 305 meter rakt upp i himlen, och fick den vackraste utsikten man nagonsin skadat. Hissfarden dit upp var dock helt sjukt laskig. Jatteliten hiss som sviktade och hade ojamnt tempo, 305 meter upp i luften!!! AAAAAHHH jag var helt skakis och gratfardig nar vi var uppe. Efterat akte vi ner och gick pa OzTrek, hahaha. Man satt i hydrauliska stolar och "akte virtuellt genom Australien" hahahaha. Piratskepp, krokodiler, Ayers rock och in the outback. Och man bara slungades fram och tillbaka i stolarna haha det var helt sjukt. Men ganska roligt

Sen skildes vi fran cowboysbootsen och gick och letade matstalle. Det ar det fantastiskt daligt om i den har stan. Mest bara kebab, cafemat och McDonalds. Jaja vi fick en stek med gronsaker till slut.

Ikvall vankas det Empire som vanligt, fotboll (Ghana - Brazil) och Mickans tjej Amy kommer dit direkt efter Coldplaykonserten och gav stranga order om att hon ville ha Mickan dar nar hon kom dit. Hahah Mickan ar sa javla hett meat har nere! ON FAIAH! Sjalv saknar jag Niklas och haller mig klanderfritt i skinnet X)

Boogie Woogie och puss pa er alla.

2 Comments:

At 6:04 fm, Anonymous Anonym said...

*snyft* jag vill också åka läskiga hissar och umgås med märkliga människor!

saknar er som fan tjejer!

Mickan...vilket jävla kap!!! en tjej som diggar Coldplay, underbart =D stick with her!

Sandra, spank me and serve me a milkshake, satan i gatan vad jag saknar dig!

 
At 7:14 em, Blogger Sandra said...

haha nej du vill inte aka laskiga hissar! DET VAR VIDRIGT FFS! Och Mickans kap har akt hem till Melbourne nu X(

Men jag och min lilla mysniklas ska ga och kolla matchen i the tv room ikvall, vi ska vara nyktra X)

 

Skicka en kommentar

<< Home