tisdag, juni 20, 2006

FOR YOU I WILL


Idag och ikväll har nog varit bland de jobbigaste nätterna i hela mitt liv. Det finns några dödsfall som toppar listan, men jävlar i min lilla låda, det här är inte långt efter.
Jag vill egentligen åka till Sydney så jävla mycket och gå JMC och bara have the time of my life, men just nu känner jag mig så jävla tom. Det känns som jag är ensam kvar på jorden och att jag sabbat grejer som jag vet kunnat bli något fantastiskt. Jag känner mig bara dum och tom

Om trekvart kommer Mickan & Åse och hämtar upp mig och jag har världens vidrigaste flygresa framför mig. Jag kommer sakna alla så jävla mycket att det står mig upp i halsen och förlåt Niklas för att jag åker, men jag kommer hem igen. Snart. Ganska iaf.

Hoppas verkligen att Mickan kan muntra upp mig på Arlanda, annars vänder jag fan hem igen.

2 Comments:

At 6:59 em, Anonymous Anonym said...

fyfaaan mikaela, ja kommer sakna dig så sjuukt jävla mycket!böla som en jävla unge kärring som ja e,hoppas verkligen allt går bra för er nu, men det gör det ju.Ni måste blogga så man vet att allt e okej o ta hand om varann oooordentligt, lyycka till så länge, hoppas sömnpillrena gjorde sitt o att ni kommer av rätt o så;)
HOPP HOPP!

 
At 5:34 em, Anonymous Anonym said...

SANDRAAAA! Ja nu ar vi framme och allting gick fintfint. Resan sov vi bort, men nog fan va den lang. Hursomhelst, vi ar framme nu och kom ratt och allt.. Ska skaffa SIM-kort nu, sa jag kan ringa! Vi ska blogga varje dag, nastan iallafall :) PUSS PUSS

 

Skicka en kommentar

<< Home