fredag, juni 09, 2006

FINE, VERY WELL THEN

Igår softade jag hos Mickan och vi dansade aerobics till Eric Prydz. Föreställ er två pinglor i otvättat hår, en varsin garre i mungipan och på balkongen framför ålderdomshemmet skaka av sig alla överflödiga kalorier likt en rabiessmittad hund. Crazy, och mycket smakfullt. Kan ju tillägga att detta inte gjordes allvarligt, om ni nu trodde det.

Sen kom Ricky Martin - La copa de la vida på, och y'all know me! I GO CRAZY! Underbar låt. Piggar upp en när som helst. Och sen tittade vi på Titanic och det var sjukt mycket bättre än när jag för första och sista gången, prior to today, såg den 1997. Då tyckte jag den var skitdålig och tråkig och fattade inte alls varför alla gapade om att Leo diCaprio var het. Idag såg jag storheten. Vilket mästerverk! Extramaterialet var dock ännu bättre. Fan nästan hela filmen är ju gjord på riktigt, typ 10% av skiten är gjort digitalt. Det var en jävla stor båt de byggde, en jävla stor bassäng och mycket hydrauliska kranar som lutade en kilometerlång båt må jag säga. Blev mäkta imponderad. Och Leo diCaprio, vilket fynd! (Kate Winslet, för Mickis del)

Nu väntar en natt med Titanics soundtrack, ångestkänslor för att jag inte kunde rädda Jack och för att jag frös så.. I'm so cold, Jack..


1 Comments:

At 12:35 fm, Anonymous Anonym said...

Fiolerna spelar, tårarna strilar längs kinderna och det är bara så.. så.. så vackert.

 

Skicka en kommentar

<< Home