fredag, maj 19, 2006

YOU THINK STILL..

Nu har Micki sagt upp sig från jobbet och nästa vecka har vi möte med Linnea på Kilroy. Fixa visum, försäkring och flygbiljetter och betala registreringsavgiften. Jag måste ta kontakt med våran mäklare och sälja lägenheten, och haha, mitt i allting kommer meine deutsche freunde Matthias hit idag och ska lalla runt i två veckor. Festligt. Ikväll ska jag släpa med honom på metalkonsert på KGB hahahaha.

Jag och Micki var uppe till fyra inatt och hoppade upp och ner hand i hand (man har ju sett det på film, och det har alltid sett så jävla roligt ut, och det var det fan) och kollade lägenheter och tog ett mycket moget beslut. Vi fixar en hyresrätt för typ 6000 och hyr möbler för 2000 i månaden, istället för att hyra en möblerad lägenhet för typ 15000 i månaden. Smart thinking

Ganska sjukt att tänka att vi flyttar till andra sidan jorden om en månad. Och bor där i minst två år. Australien är den sista världsdelen jag har att besöka för att fullborda mitt spektrum, och det känns fint att få lite stämplar i passet igen. Jävla vänskapsEU och "nej det behövs inga stämplar" vafan tror dom man är ute och reser för liksom

Hur som helst ska jag åka in och möta freunden nu.
"Will you meet me at the airport?"
"Näääh just take the yellow train, a.k.a Arlanda Express and I will see you in the city"

"But.."
"Yes! See you!"