tisdag, maj 23, 2006

U CAN'T TOUCH THIS

Ja ni vet väl by now hur jävla uppspelta vi är och såndär vanlig skit. Och så fort man påminns så vrålar man lite och hoppar upp och ner och gapar att VI SKA FAN TILL AUSTRALIEN! osv osv osv. Men alltså, nu börjar saker och ting bli konkret. Jag har möte med min mäklare i veckan och ska överlämna föreningens stadgar och årsredovisningar osv. Mina försäkringsbolag är kontaktade och bla bla alltså det börjar äntligen bli konkret. Man börjar äntligen fatta att det händer.

Inatt var den sjukaste natten på längre. Bobcat sov över, och så har jag ju den där tysken här (som för övrigt lyckas ställa de dummaste frågorna helt oavbrutet*), men jag tänkte jag skulle hämnas på tysken genom att prata oavbrutet med honom så att han inte kunde sova, eftersom han har förmågan att prata så att öronen blöder på mig. Det slutade med att han bytte plats med Bobcat på soffan men då joinade Bobcat i min offensiv och vi retade livet ur honom. Jag fick höra den roligaste historien jag någonsin hört och skrattade tills mina stämband kollapsade och tysken blev bara argare och argare. Och så fortsatte det i en timme till, till slut ringde tysken sin tjej och klagade lite att "Sandra habe freunde nicht schlafen jättedum" typ "Are you visiting children, Matthias?" svarade hon, Hahahahaha. "I fablernas värld".

Egentligen har jag ingen aning om varför vi har den här bloggen innan vi ens har åkt. Mest bara för att vi ville ha något att rå om tillsammans, eftersom vi inte kan skaffa barn (jag och Micki alltså) av många (ja tro mig) anledningar. Och för att vi ville ha något som förde oss närmare Sydney ännu snarare än juni.. AAAAAANYWHO, blogspot äger blogg.se så hårt att det måste göra ont.

* "Does all this houses have basements?" mitt i en bussresa genom Örby, att bero på ingenting
"Anyone will die in the ending, no?" I början av Match Point som ingen sett
"In Sweden you don't eat fish, no? Don't see any fish-restaurants?" vid älvsjö station
"This part of town is worse, or? Looks cheap" ..Hammarbyhöjden
"You can't mix footballsocks with basketballshirts, or?" hahaha, no
"In Sweden you don't like mopeds, no? You much more like cars, or?" hahaha, yes