onsdag, maj 31, 2006

RIGHT! I'LL BLOODY DO YOU FOR THAT!


Vilken dag! Gick upp i ottan och duschade och fixade lite innan mäklaren kom och jag skrev under lite papper och han fotade. Sen började regnet ösa ner och jag gick och lade mig igen, vaknade och kollade Bröderna Lejonhjärta tillsammans med en splendid lunch. Och som om inte det vore nog så ska jag in till stan snart och möta upp med Mickan och ta en kaffe.

Vi har växt ihop, för de som inte fattat det. När hon var påväg hem från jobbet igår så ringde hon "Det känns helt onaturligt att INTE åka till dig efter jobbet". Det slutade ju naturligtvis att hon åkte hit. Sen efter hon åkt hem sitter vi och sms:ar och pratar i telefon hela kvällarna. Detta är högst onormalt, speciellt för mig som har enormt behov av ensamhet och hatar att prata i telefon. Men det kanske är någon automatisk adapting som sker, hjärnan vet att vi ska tillbringa två kommande åren jävligt tätt inpå, så det kanske är lika bra att mjukstarta medan vi KAN dra oss tillbaka till vårat eget om det skulle behövas. Nu blev det världens jävla utlägg. Jaja skitsamma

Igårkväll såg jag filmen Stay med Ewan McGregor, Naomi Watts och Ryan Gosling (hahaha lol jävla namn), och den var.. SJUKT JÄVLA SNYGG. Slutscenen när Henry och Sam står på Brooklyn Bridge, är det snyggaste jag någonsin sett på film. Storyn var lite för vrickad för min smak och jag är allergisk mot när de väver ihop alla lösa trådar på ett osnyggt sätt, men om man vill vara pretentiös kan man läsa in hur mycket psykologi i det som helst, men det orkade jag inte. Anywho, SE SLUTSCENEN!

En annan liten onödig fakta är att den här hårfärgen suger. Varje gång jag duschar och ska veva in håret i en handduk blir handduken hennaröd. Hur mycket jag än sköljer ur och håller på och fixar blir det fortfarande rött. Hade det här varit Texas hade jag kunnat stämma de jävlarna.

MEN LA COPA DE L'AMOR! Som Ricky säger. Alé alé alé..