söndag, maj 21, 2006

THE NEXT THING FOR YOU TO DO...

Ja igår var det schlagerfest utan dess like. Vi satt och soffan och vrålade och skrattade medan de finska bestarna tog hem skiten. Det var fint att se. Än finns det hopp för schlagervärlden.

Annars så fortsatte festen och jag kom inte i säng förrän typ 5 på morgonen fastän jag var nykter hela kvällen (shout-out till mig!). Jag har helt enkelt tappat suget att supa. Det är inte värt det längre, baksmällorna blir värre och värre hur jag än gör och jag pallar fan inte med dom.

Hur som helst, nu är Linnea mailad och saker och ting rör på sig. SNART DRAR VI!

2 Comments:

At 5:56 em, Anonymous Anonym said...

wiiiiieeeee! det e en grym blog britta och ditte! kommer följa den ifrån att ni åker. och signa under det kåtdrypande namnet kniven robban bobcat!

 
At 5:57 em, Anonymous Anonym said...

MEN HUR SKA NI FÅ NER PIANOT I VÄSKAN!? OCH DEN LILLA MEN EFEKTIVA ATOMBOMBEN!? OCH GLÖM INTE ATT TA MED EN TILL 4 SMÅDJUR SOM KAN FUCKA UP EUROPAS KONTINENT!

 

Skicka en kommentar

<< Home