onsdag, maj 17, 2006

LIFE AND DEATH BRIGADE

Nu har jag rensat ur garderoben så att det typ ska bli lättare att packa ner den tills vi åker. Och nu när den är två stora ikeakassar mindre, så är den fortfarande alldeles för massiv för att åka med. Hur väljer man kläder för två år? Möjligen kan man väl köpa nåt där också (typ surfarshorts och tanktops?) men det vore slöseri med pengar.

Säsongsavslutningen på Prison Break var inte helt ok. Eller jo, ganska. MEN ÄNDÅ INTE! Fan jag vet inte hur jag ska kunna vänta? Jag behövde lite closure, lite lugn. Men shiat det är precis som en vanlig cliffhanger :( Men ändå jävligt spännande. Gud vad veligt.

Imorgon ska Mickan snacka med Dot (lol jävla namn) och jag hoppas det går bra. Dot.. lol.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Det bor för övrigt drygt 4 miljoner människor i Sydney. Det är som att bo med halva Sverige.
Ahaha och vi har lovat allihopa everybody att vi inte ska surfa eller dyka från båtar, för Sydney
är nämligen den stad som har flest hajattacker per år. (Haha och inte som jag sa till dig Robban, att den vanliga dödsorsaken i Sydney är hajattack. My mistake)

4 miljoner är ju mycket folk, med tanke på att det är förhållandevis halvliten stad. Man kan ju jämföra det med São Paulos 22 miljoner, då är det inte så mycket. Och så jämför man med typ Stockholms 1 miljon, så blir det genast jättemycket igen. Hur som helst, 4 miljoner potentiella bootycalls, SWEET!

2 Comments:

At 1:16 fm, Anonymous Anonym said...

Haha vanligaste dödsorsaken i Sydney.. :D

 
At 5:00 fm, Anonymous Anonym said...

Ja javlar. Om morgondagens inlagg kommer bli sentimentalt, vanta bara tills den 3:e juni! Herregud. Folks datorer kommer att kortsl*tas av all the tears that are going to be shed.

But whyyy? Helgon som ar sa myspys. Fast bloggkommunikation ar iofs annu mysigare. Och, 20:e juni :O Det ar ju alldeles for snart! Jag kommer ju inte hem forran den 10:e. Du forstar att feeezt ar valdigt obligatoriskt?

 

Skicka en kommentar

<< Home