fredag, maj 19, 2006

FOX ON THE RUN

Ja, nedan återfinns ju historien om våran hatade prickskinka. Det resulterade i lite krismöte som självklart snabbt övergick till att vi satt i moccasoffan och tittade på byggarbetarna som jobbar intill min lägenhet med kikare (ÄR det verkligen straffbart?) Det finns en hunk among them som inte är nådigt tilltalande.. Dessutom så såg vi inte vem som styrde lyftkranarna först, för det var tomt i styrhyttarna (vilket jag reagerat på förut! Vad ÄR detta, har jag alltid tänkt) och i kikaren såg det ut som Darth Vader satt i hytten längst upp i kranen och styrde monstret med sina hands of cold and stone. Men det var nog bara en synvilla :(

Sen har vi ju, naturligtvis, haft schlageruppladdning och legat på golvet och skrattat så vi krampade till någon av baltländernas real-group-bidrag. Vuxna män står och sjunger om hjärtan och söta tjejer i sjuka tonlägen ackompanjerad av den bögigaste dansen någonsin skådat medan en gothkille i långt svart hår står och breakdansar mitt i samtidigt som han sjunger som en jävla Celine Dion (fast med gothhår. lol fatta det skulle se ut! Celine spolar powerballaderna och blir gothare! lol. eller nej. hemska tanke. gothceline skulle bara vara fult som karaoke. power of love däremot.. ååh.. har NÅGON satt refrängtonen någonsin förresten?) Sen var det ju lite fint att Carola och hennes pingstarm gick vidare men roligast var att Island inte gick vidare. Hahaha, blev utbuad! Hur roligt som helst! Folk som blir utbuade is the shit. Nu måste jag bara få berätta en helt fräsch nyupptäckt jag har gjort! Micki är FETT kunnig inom schlager! Alltså ända bak till Fångad av en stormvind. "VISSTE DU INTE DET?!" gapar hon när jag inte hade ett minne av att Carolas bidrag 199nånting drabbades av sändningsstörningar. Vet alla det eller? Och hon kan allt om Englands röstningsstats och hur mycket random grejer som helst.
Haha sjukt roligt.

Nu ska vi ringa JMC och skälla ut dom lite. Det är nämligen kontorstid där nu och såvida ni inte märkt/fattat det än så har vi Sydneytid inställd på bloggen. Så ni vet vad klockan är down under.

My name is Mary Mitten, soft like a kitten..