lördag, maj 20, 2006

CLAPPY CLAPPY WOMAN!

Ja mina vänner ikväll är det fjäderboan på! Schlagerparty på hotell Burman och för att förgylla dagen even more blir det Da Vincikoden on screen.

Pappa ringde imorse och berättade att hans polare i Singapore tyckte att vi skulle mellanlanda där så kan vi sova över hos dom en natt eller två för att förmildra resan lite. De kommer och hämtar oss på flygplatsen och kör oss till deras luxury residence där vi kan vila upp oss mellan två långa flighter. That's just awesome bro!

Jag säger då det allesammans, ibland är livet så vackert att jag inte ens vet om jag ska skratta eller sätta på Sparklehorse och gråta en skvätt. Nu när jag tänker på det har jag bara gråtit av lycka en enda gång, och det var när syrran announced att hon var gravid. Eller ja, grät gjorde jag väl inte men jag satte händerna för munnen, hyperventilerade och blev alldeles tårögd. Men annars har det nog bara varit på grund av smärta. Eller haha rädsla. Jessica kommer nog aldrig glömma flighten mellan Frankfurt och Indien när sömntabletterna slutade verka och jag låg i hennes knä ovh bölade i typ 4 timmar, hahaha. In my defence så flög vi över mellanöstern och deras bergiga jävla landskap så det var sjukt turbulent.

Nej nu minns jag! Skrattade så jag grät när jag såg Litauen schlagerbidrag också. Och när Mikaela vrålade att vi officiellt kommit in på JMC. Gud när jag tänker på det grinar jag ju typ hela tiden. Vinner Carola ikväll kommer jag säkert grina igen, sån jävla gay som jag är. Eller nej, jag tar totalt tillbaka det där.

Nu har jag gaggat nog. Ses ikväll :*