tisdag, oktober 31, 2006

A MI MANERA

SADARJA! Nu ar mina biljetter ocksa klara. Jag kommer hem den 22a december, istallet for 24e. Mer tid till att kramas och bli onyktra tillsammans x)

Vi har varldens roligaste larare for tillfallet. Phil Donnison ("but you can call me Filthy Donnison, everyone else does.. hmm..") Haha han ar en riktig rockfarfar som rest runt hela jorden som regissor, editor och camera operator, hade ett produktionsbolag i Fiji nagra ar, spelat in filmer i vulkaner och alskar att gora dokumentarer om gorillor i djunglar och leoparder pa savannerna, haha han ar min idol. Och det roligaste ar att han verkar vara lika intresserade av oss som vi av honom. Istallet for att bara sta dar och skriva pa tavlan springer han runt och anvander oss som fysiska exempel, vill veta vad vi vill gora, vad vi tycker om saker och ting och hur det ar att borja med film ar 2006. Haha det finaste var nar jag berattade att varan vanliga larare alltid tjatar om att vi ar bortskamda med digital teknik, men da sa den visa gamle mannen "Noo, not spoiled. Your parents just had very good timing with their sweet love making. Hm.. sorry to bring that up. Let's move on"

JAG BLIR TOKIG!! 10 timmar tidsskillnad? Nu kan jag ju aldrig ringa hem? Eller jo kan kan jag val, men ingen kommer svara. Och hur kul ar det att ringa da. Fast nu overdrev jag, ska precis ga och ringa syrran pa jobbet. Man far kora den losningen, sa till alla er som inte har fast telefon pa jobbet/skolan jag kan ringa till, fy skams och skaffa det pronto! (Om ni undrar varfor jag helt plotsligt kan ringa alla jamt och hela tiden ar det for att jag skaffa telefonkort, battre sent an aldrig!) Sa om ni vill att det ska slas en pling sa sms:a, aight?

Nu ska jag ga och snacka lite skit med yngsta storesyrran. Och VARLDENS STORSTA kram till mamma som kommenterar nastan varje inlagg. LOVE IT! Fortsatt sa, da blir man peppad pa att skriva mer :D Och Carro, har du fatt t-shirtarna av mamma harifran?

XXXPUSS

2 Comments:

At 8:06 fm, Anonymous Anonym said...

Tjena Mini!
Tröjorna var såå fina! Wilma blev så glad att hon ville äta upp dem! Som med allt annat för övrigt... Du behöver inte vara orolig, de var inte för små än - tvärtom. Hon kommer nog växa i den minsta framåt nyår skulle jag tro. Än så länge är hon bara 65 cm och 6,8 kg. Som en guldklimp ungefär!! Pussar på dig! Caroline

 
At 9:07 fm, Anonymous Anonym said...

Vad kul att du kommer lite tidigare, retur den 6/1????. eller?
Caroline och Wilma är här hos mig, mysigt vaaaa!
Har du hört att svensken Alx Danielsson vann World Series (racing under F1, som du säkert vet) och får testköra Renaults vinnarbil. Kanske kan bli något!Förra året vann ju Kubica och det går ju bra för honom inom F1 . Finnen Heikki Kovalainen som vann för 2 år sen, ska nästa säsong ersätta Alonso i Renaultstallet, hejja suomipoika. Kram till dig och Mickan

 

Skicka en kommentar

<< Home